Jak zrobić śniadanie, które doda energii?

Jak zrobić śniadanie, które doda energii?

Coś co wygląda wspaniale, a smakuje jeszcze lepiej?
 
Smoothie bowl! Idealne na pierwsze śniadanie, ale też i deser!  Jest bezglutenowe, bez cukru i bez nabiału.
 
Bazę może stanowić owsianka, komosianka albo jaglanka. U mnie czasem miks owsianki z jaglanką 😃  Można też zrobić pyszną ale dłuższą wersję z nasionami chia. 
 
Do tego koniecznie ulubione owoce – u mnie borówki na pierwszym miejscu – to witaminy C, A, B, składniki mineralne, kwas foliowy oraz błonnik. Ale teraz są jeszcze truskawki, czereśnie już są …
 
Ja najczęściej gotuję na na mleku roślinnym, a Wy?
 
Żeby podkręcić śniadanie dorzucam:
 
– odrobinę orzechów, pestek
– łyżeczkę białka konopnego – to źródło białka, ale też nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dzięki temu nasze smoothie bowl to pełnowartościowy posiłek 
 
– łyżeczkę prawdziwej bomby jaką jest Maca – to wapń, żelazo i magnez albo łyżeczkę Camu Camu – to przeciwutleniacze i witamina C.
 
Wszystkie te dodatki pochodzą ze Sklepu Zdrowia ❤
 

Sklep Zdrowia to internetowy sklep ze zdrową żywnością oraz suplementami diety. W ofercie każdy znajdzie coś dla siebie m.in: żywność ekologiczną, produkty bezglutenowe, dla wegan i wegetarian oraz szeroki wybór ziół i suplementów diety. A do tego superfood – naturalne produkty zawierające moc witamin i składników odżywczych wspierających funkcjonowanie organizmu. Sklep oferuje także naturalne kosmetyki oraz ekologiczne środki czystości- bez chemii i konserwantów. 

Sprawdźcie te podkręcacze smaku i zdrowia, jest ich jeszcze kilka do wyboru 🙂
 
A jak wygląda Wasze typowe śniadanie?
 
 
 
Wpis powstał we współpracy ze Sklepem Zdrowia.

Ten post ma 10 komentarzy

  1. Justyna

    Uwielbiam takie śniadania, chetnie sama takie przyrządzam

  2. Agnieszka

    W zasadzie nie jem śniadań, ale gdyby mi ktoś zaserwował coś tak pięknego, kolorowego i apetycznego jak to na zdjęciu… mniam!

  3. Iza D

    Moje typowe śniadanie to płatki owsiane z jogurtem naturalnym i owocami 🙂 W weekendy pozwalam sobie na racuchy lub pancakes.

  4. Dawniej często jadłam na śniadanie owsiankę albo chia z owocami, ale teraz stawiam raczej na coś bardziej konkretnego, co nasyci mnie na dłużej (jajecznica, omlet itp.)

  5. Honorata

    Ja się przerzuciłam na Melko bez laktozy

  6. Koralina

    ja ostatnio zakochałam się w owsiankach, aż dziwne, bo wcześniej w ogóle nic takiego nie jadałam

  7. Anna

    Takie śniadanie do mnie bardzo przemawia.

Pozostaw odpowiedź Koralina Anuluj pisanie odpowiedzi